1. DAN
  3. DAN
  4. DAN

4.DAN

Zjutraj smo se zbudili, imeli jutranjo telovadbo in pojedli okusen zajtrk. Po zajtrku smo odšli do Ptujskega jezera. Prva skupina je do jezera odšla peš, druga pa se je preizkusila v kolesarjenju, v obratno smer pa smo se skupini zamenjali. Na jezeru smo zapluli s posebnimi kitajskimi čolni, tako imenovanimi »Dragon boat«. Ko smo se vrnili na dom, nas je pričakalo slastno kosilo. Popoldanske aktivnosti so se pričele ob 15h. A-jevci so imeli lokostrelstvo, C-jevci pa kurentove delavnice. Kasneje je sledila večerja, po večerji pa filmski večer. Ogledali smo si film »Nika«. Super je bilo, saj smo udobno ležali na blazinah in pojedli še preostanek sladkarij. Po filmu smo se pripravili na spanje in utrujeni popadali v postelje.

Tineja Jakša, Albertina Berisha, Živa Kladnik Malačič

3. DAN

Zjutraj smo kot ponavadi dan začeli z jutranjo vadbo, potem smo pojedli slasten zajtrk. Po zajtrku smo se odpravili na daljši pohod, na katerem smo raziskovali vodovje Ptujskega polja. Malico smo si privoščili ob Ptujskem jezeru. Nato smo obiskali naselje Markovci. Na poti se nam je pridružil tudi mali kuža, ki smo ga poimenovali »Roki«. »Roki« nam je sledil do doma, upravnik CŠODja pa ga je nato varno vrnil njegovim lastnikom v sosednji vasi. Sledilo je okusno kosilo. Popoldne smo se učili o vremenu. Naučili smo se veliko novih in zanimivih stvari, kot na primer kako izmeriti vlažnost, temperaturo ter pritisk zraka v okolici doma. Po popoldanski malici smo z učiteljico naravoslovja delali vremenske poskuse, po krajšem počitku smo odšli še na nočni sprehod in se po umivanju utrujeni odpravili spat.

Kiara Halilović, Mia Čeklič, Gala Gasparini

2. DAN

Danes smo se pred tradicionalnim slovenskim zajtrkom odpravili na jutranjo rekreacijo. Sledile so dopoldanske delavnice, na katerih smo se razdelili v 4 skupine in se učili o odpadkih in njihovem pomenu v naravi. Odšli smo na odlagališče odpadkov. Ob prihodu se smradu nismo mogli izogniti, a smo kljub temu smo uspeli poslušati razlago in izvedeli, kako ločujejo odpadke na Ptuju. Na odlagališču pri izhodu je manjša trgovina, kjer prodajajo predmete z druge roke, po kateri smo se sprehodili in kupili kakšno malenkost. Pri prihodu v CŠOD ŠTRK nas je pričakalo okusno kosilo. Po njem smo se najbolj veselili telefonov. Od 15.00 do 17.30 se je oddelek A poučil o kurentih, kasneje pa smo se preizkusili še v izdelavi kurentov iz naravnih materialov. Istočasno se je oddelek C preizkusil v lokostrelstvu in imeli tudi tekmovanje. Po sladki večerji se je prva skupin oddelek A učil kaligrafijo, oddelek C pa je imela gibalne izzive. Kot prejšnji večer smo se ob 22.00 odpravili spat in se odpočili za naslednji dan.

Lejla Abdaković, Gala Gasparini, Anastasija Stojadinović, Mia Čeklić

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

1.DAN

Po dolgi poti smo prispeli v vesoljski center Noordung v Vitanjah. Pred muzejem smo pomalicali in se odpravili na pot do CŠOD ŠTRK. Predstavili so nam pravila doma, nato smo pojedli kosilo in sledili pripravljenemu programu. Razdelili so nas v dve skupini, ena skupina je imela plezanje, medtem ko se je druga ukvarjala s športnimi aktivnostmi. Sledila je sadna malica, po malici pa smo imeli prosti čas. Po večerji je imel 8.a gibalne izzive, 8.c pa kaligrafijo. Po dejavnostih smo se odpravili v sobe ter pripravili na spanje.