5.dan

Prišel je dan odhoda. Po zajtrku smo odšli v Kobarid, kjer smo na TIC-u poslušali predstavitvi Triglavskega narodnega parka in Soške doline. Po malici smo se sprehodili do kostnice, postavljeno v spomin padlim italijanskim vojakom v prvi svetovni vojni. Pot nas je vodila mimo Osnovne šole Simona Gregorčiča, reke Soče, v kateri je omenjeni pesnik našel navdih za svoje delo, ter tovarne Planika. Polni spominov se vračamo nazaj domov.

4. dan

Dopoldne sta bila na sporedu orientacijski tek in lokostrelstvo. Popoldne si je ena skupina ogledala Kavkno jamo, druga pa se je učila o soški postrvi. Dež nam ni pokvaril načrtov, imeli smo se zelo lepo, izvedeli smo veliko novega.

3. dan

Danes smo se v dopoldanskem času preizkusili v plezanju in spoznavali lišaje, bioindikatorje onesnaženosti zraka, popoldne pa smo lovili živali v potoku Perivnik ter ugotavljali, kako onesnažen je.

2.dan

smo se sprehodili po grebenu Kolovrata in si ogledali muzej 1. svetovne vojne na prostem. Med potjo smo občudovali zasnežene gore, obsijane s soncem.

1.dan

Prvi dan šole v naravi smo raziskovali gozd, opazovali živalske stopinje, spoznavali in nabirali zdravilne rastline ter iz trobentic in sladkorja naredili okusne bombone. Zvečer pa smo se odpravili na večerni sprehod in opazovali zvezde.