S četrtim šolskim letom delovanja in z objavo članka v strokovni reviji Glasba v šoli in vrtcu, se inovacijski projekt Mala kitara, bliža koncu uradnega delovanja. Letos se raziskuje predvsem vidik "zbliževanja kot oblike sodelovanja".Invencijo bi lahko poimenovali "Mala kitara- veliki socializator". To je pogled skozi oči glavnih akterjev ("ukulelistov"), ki s s svojimi besedami opišejo medsebojno zbliževanje in sodelovanje ob ukulelah. Tukaj bomo vpletli tudi nekatere starše. V petem letu, pa bi le nadaljevali in nadgrajevali začeto, kar bi lahko postalo inovativna praksa.

GVSoli


Za ogled članka kliknite tukaj.

Članek je bil prvič objavljen v reviji Glasba v šoli in vrtcu, letnik 19 (2016), št. 3-4, str. 115-117.

 
 
 
V šolskem letu 2015/16, že tretje leto poteka Inovacijski projekt »Mala kitara«, ki se vsako leto nadgrajuje v vsebini in v nivoju igranja. Če se je v prvem letu delalo na  gibanju izvajalcev in na samospremljavi pesmi, se je drugo leto začelo spoznavati inštrumentalno solo igranje ob pomoči tabulatur. V tretjem letu se bo nadaljevalo na harmonskem solo igranju in uvajanju pojma in aktivnosti »učenec mentor«.
 
 
 

Potek projekta v slikah


Od vedoželjnih in korakajočih »ukulelistov« (2013/14), preko učečih se mladih kitaristov (2014/15), do »učencev mentorjev«, ki učijo druge, nove, male kitariste (2015/16). Poglejte v galerijo slik.

 

Rast inovacijskega projekta »Mala kitara«


Kot je bilo rečeno že v predhodnem šolskem letu(2014/15), so letos (2015/16) nekateri člani aktivno sodelovali kot pravi asistenti mentorja in to ne samo pri dnevu odprtih vrat šole »Popoldan na Ukmarja« ampak med samim procesom poučevanja učencev začetnikov. V prihodnje (2016/2017) bi raziskovali koncept zbliževanja kot oblike sodelovanja. Poglejte si nekaj utrinkov z zaključnega nastopa in dneva odprtih vrat šole tukaj…