2.DAN

3.DAN

4.DAN

Obveščamo vas, da so učenci 8.b in 8.d srečno prispeli v šolo v naravi na Ptuj v CŠOD Štrk.

Obveščamo vas, da je prišlo do spremembe telefonske številke, na kateri nas lahko kontaktirate v času šole v naravi 051674844.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

4.DAN

Danes zjutraj smo na jutranji telovadbi spremenili tek v sprehod. Po zajtrku smo pospravili sobe in se pripravili na dopoldanske dejavnosti. 1. skupina je imela varstvo okolja. Mi, 2. skupina pa smo se s kolesi odpravili k Ptujskemu jezeru. Tam smo veslali s kanuji, medtem pa so nekateri igrali odbojko na mivki. Dno jezera je bilo ponekod globoko, ponekod pa je bilo zelo nizko. Po tej dejavnosti smo se po daljši poti odpravili nazaj do doma. Današnje kosilo je bilo hitro, saj so nekateri dokaj hitro odšli na igrišče. Ob treh smo se spet odpravili na delavnice. B razred je imel lokostrelstvo, D razred pa kurentovo delavnico. O kurentih smo izvedeli veliko novih stvari. Po sadni malici smo se odpravili pred dom, kjer smo z naravnimi materiali izdelali svoje kurente. Učiteljica je bila navdušena nad našimi izdelki. Danes je bila prav posebna večerja. Vsi so z veseljem pojedli hamburgerje. Po večerji smo bili vsi pripravljeni na največji dogodek tedna. Vsaka soba se je predstavila s točko in bila je nagrajena z močnim aplavzom. Nato smo imeli krajšo zabavo, ki se je prehitro končala. Dan se je končal utrujeno in poln spominov.

Belana in Vita N., 8. D

3.DAN

Zbudili smo se zaspani in se ne glede na to oblekli in odpravili na jutranjo telovadbo. Po obilnem zajtrku smo veseli šli na 9 kilometrski pohod do Ptujskega jezera. Med pohodom smo se ustavili pri igrišču, kjer smo pomalicali in se igrali. Ko smo prišli nazaj v dom smo imeli kosilo. Med popoldanskim aktivnostmi smo nekateri plezali. Učitelj Tomo nam je pokazal osnove plezanja, medtem ko se je druga skupina poučila o vremenu in vremenskih pojavih. Po večerji je učence 8. d čakalo prav posebno presenečenje. Obiskala jih je njihova bivša učiteljica slovenščine in bivša razredničarka Tadeja Savski. Zvečer smo se zabavali na športnih igrah in v kaligrafski delavnici. Za popestritev večera sta se v ping pongu pomerila učitelj Peter Grbec in naš prijatelj Filip Boršič. Tekma je bila zelo napeta, vendar je Filip zmagal.

Nejc V. L., 8. D in Gal, 8. B

2. DAN

Prebudili smo se v sončno jutro in se takoj po zajtrku s kolesi odpeljali do Ptujskega jezera, ki je naše največje največje umetno jezero. Tako hitri smo bili, da nas je naš razrednik komaj dohajal. Na jezeru smo se vkrcali na velike kanuje v obliki kitajskega zmaja. V tekmi med fanti in dekleti so zmagala dekleta. Po kosilu smo našemu sošolcu Roku pripravili sladko presenečenje, saj je danes praznoval rojstni dan. Tudi on nas je razveselil s sladkarijami. V popoldanskem času smo spoznali kurenta, nekateri so se vanj tudi preoblekli in nazadnje smo ga tudi sami izdelali s pomočjo naravnih materialov, ki so v okolici doma. Po okusni večerji smo se učili lepopisja. Na koncu smo vsi dobili priznanje, saj smo bili uspešni. Nekateri so celo omenili, da bodo od sedaj naprej lepše pisali pri pouku z nalivnim peresom. Zvečer smo se družili pred sobami, klepetali in igrali briškolo.

Učenci 8. B

1.     DAN

Ob 6.40 smo se dobili na parkirišču v Žusterni. Med potjo do Ptuja smo se ustavili v Centru vesoljskih tehnologij Hermana Potočnika Noordunga. Tam so nam pripravili delavnico in predstavitev o vesolju. Po ogledu smo se odpravili proti CŠOD Štrk. Tam so nas lepo pričakali, dodelili sobe in nam predstavili pravila vedenja v domu. Sledilo je kosilo. Dodelili so nas v skupine in pričeli smo z aktivnostmi. 1. skupina je imela delavnico o vremenu in vremenskih pojavih, 2. skupina pa plezanje. Po aktivnostih smo imeli počitek in večerjo. Po večerji pa smo se odpravili na večerni pohod. Ko smo se vrnili, smo se pripravili na počitek in ob 22.00 smo že vsi sladko spali.